Retur | Vinoitalia.ro

Retur

Garanții și politica de returnare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile calendaristice. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Cumpărătorului. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Returnarea produselor se face în termen de maxim 30 zile calendaristice. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate. Dacă produsul este returnat într-o stare deplorabilă, în care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi daunele. 

APERITIVO SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice. 

Costurile de retur vor fi suportate de către APERITIVO SRL în situația în care:

a. Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil)

b. Produs defect. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat defect, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau contactarea companiei la una dintre adresele afișate pe site. 

c. Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, APERITIVO SRL recomandă Cumpărătorului sa refuze recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat integral Cumpărătorului în momentul în care acesta intră în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. 

d. Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. 

Echipa VINO ITALIA face toate eforturile pentru a se asigura că produsele livrate și serviciile noastre sunt de cea mai înaltă calitate. Sistemul de împachetare inovativ și inteligent, protejează vinul împotriva șocurilor sau a temperaturilor nefavorabile, asigură păstrarea și transportul în condiții optime pentru a menține calitatea produselor până când ele ajung la Cumpărător. Totuși, dacă există probleme cu produsele comandate și se dorește returnarea lor de către Cumpărător, se poate trimite o solicitare de retur pe mail (office@vinoitalia.ro) care trebuie să cuprindă datele expediției și ale Cumpărătorului.