Livrare | Vinoitalia.ro

Livrare

Livrarea către Cumpărător a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Livrările se vor efectua, în medie, în 72 ore de la confirmarea comenzii. În cazul în care produsul va fi livrat cu depășirea termenului menționat, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin email sau telefon, în termen de 48 ore de la confimarea Comenzii, acesta urmând să decidă dacă mai dorește comanda. În toate cazurile în care Cumpărătorul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea contractului și anularea comenzii, dacă produsul a fost deja plătit de acesta, Vânzătorul va înapoia sumele plătite în eventualitatea în care plata a fost efectuată înainte de data livrării produsului/produselor comandat(e), sumele plătite vor fi rambursate în totalitate, conform legii, în termen de 30 de zile. 

Livrarea produselor comandate de către Clienți prin intermediul site-ului vinoitalia.ro se va face doar pe teritoriul României. 

Comenzile mai mari de 200 lei, beneficiază de transport gratuit în aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru localități în afara rețelei de curierat, livrarea se va face contra unei taxe suplimentare de 0.80lei/km. 

Pentru comenzile aflate sub pragul de 200 lei, Cumpărătorul suportă o taxă unică de livrare de 20 lei pe comandă. 

Pentru coletele cu greutate individuală mai mare de 60kg este necesară plata în avans prin Ordin de Plata a minim 50% din valoarea acesteia, după caz. 

Plata produselor comandate se poate face: 

a. Ramburs/numerar la livrare 

b. Virament bancar în contul nostru

c. Online prin card bancar

d. Plata cu numerar sau card la ridicarea mărfii din magazinele noastre

În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, va fi apelat la numărul de telefon declarant, în caz contrar, vinoitalia.ro va păstra bunurile comandate timp de 3 zile lucrătoare, interval în care va contacta Cumpărătorul pentru a definitive livrarea. În cazul în care nici de această dată Cumpărătorul nu va fi găsit, comanda va fi anulata. În cazurile special (produsele comandate nu se află în stocul nostru sau al furnizorului, dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a prelungi corespunzător perioada de livrare. 

În măsura în care Cumpărătorul revine și resolicită comanda, toate costurile legate de noul transport sunt în sarcina sa.

În cazul în care Cumpărătorul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, Vinoitalia.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. Vinoitalia își rezervă dreptul de a refuza o nouă livrare în măsura în care comunicarea inexactă ori eronată a datelor sus menționate s-a realizat cu intenție și fără justificare.

Vinoitalia.ro nu își asumă responsabilitatea pentru întârzierile cauzate de firma de curierat, responsabilitatea revenind integral acesteia, subscrisă garantând exclusiv îndeplinirea obligațiilor care țin de propria persoană și proprii angajați. 

În cazul în car Cumpărătorul achită contravaloarea produselor însă până la momentul livrării/ridicării lor se răzgândește, nejustificat, anulând comanda ori refuzând preluarea produselor, Vinoitalia.ro va restitui prețul achitat, urmând ca din acesta să se scadă eventualul cost al transportului – dacă acesta a fost efectuat – precum și orice altă sumă reprezentând eventuale speze suportate de Vinoitalia.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra căreia s-a renunțat în mod nejustificat.